Stichting Peutercentra Arnhem (SPA) vormt samen met Stichting Peutercentra Overbetuwe (SPO) een personele unie. We exploiteren ruim 50 locaties voor peuterspeelwerk en BSO voor ca 1400 kinderen in alle wijken van Arnhem en alle kernen van Overbetuwe. Er zijn 160 medewerkers bij SPA en SPO werkzaam.

Vanwege het vertrek van een collega zijn we per 1 februari 2019 zoek naar een

Ervaren HR medewerker m/v

voor 16 uur per week, met als standplaats Arnhem (binnenkort verhuist het Centraal Kantoor naar een nieuwe locatie in Arnhem Zuid)

De functie

Als HR-medewerker lever je een belangrijke bijdrage aan de verdere professionalisering van de afdeling. Wij verwachten dat je kennis hebt van P&O processen en in staat bent deze te overzien en te verbeteren. Naast het voeren van een correcte personeelsadministratie ondersteun je de managers met diverse werkzaamheden, zoals opleidingen, functioneringscyclus, verzuim etc.

Taken

het up-to-date houden van de personeelsadministratie. Dit houdt in dat je arbeidsovereenkomsten opstelt en mutaties verwerkt. Je signaleert wanneer wijzigingen of aanpassingen nodig zijn en informeert en adviseert het management hierover;
het up-to-date houden van personeelsdossiers;
het aanmelden van nieuwe collega’s voor diverse cursussen en EHBO;
ziekteverzuimregistratie;
het in beeld brengen en actueel houden van de cursussen en opleidingen van de medewerkers. Je bent contactpersoon voor de Samenwerkingsorganisatie Beroepsonderwijs Bedrijfsleven;
het adviseren van het management over diverse HR onderwerpen;
adviseren van medewerkers die vragen hebben;
werving en selectie van nieuwe medewerkers;
administratie rondom stagiaires/vrijwilligers.

Wij zoeken een collega

met een relevante opleiding op minimaal MBO-4 niveau;
met een aantal jaren relevante ervaring op een HR-afdeling;
met kennis van relevante wet- en regelgeving;
die bij voorkeur ervaring in de Kinderopvang heeft;
die onderzoekend is en daarnaast kritisch en probleemoplossend. Enthousiasme en nieuwsgierigheid voor het vak is voor jou vanzelfsprekend. Je bent klantgericht en initiatiefrijk en altijd gericht op verbetermogelijkheden;
die bij voorkeur ervaring heeft met Workforce van ADP;
die zelfstandig kan werken;
die oog heeft voor detail;
die beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
die beschikt over een gezonde dosis humor en werklust.

Ons aanbod

Een professionele, daadkrachtige en inspirerende werkomgeving met volop kansen om je vakmanschap uit te bouwen. Bij ons staan samenwerken, kennis delen en zelfstandigheid hoog in het vaandel. Samen met een collega geef jij vorm aan de afdeling HR.

De arbeidsvoorwaarden bij deze functie bestaan uit:

Een 16-urige werkweek verdeeld over tenminste 3 dagen.
Een salaris conform schaal 7 van de cao-Kinderopvang (max EUR 3.089,- op FT basis).
Een goede pensioenregeling als deelnemer van pensioenfonds PFZW.
Een prettige werkomgeving in een Maatschappelijke Organisatie waarin voortdurend wordt gestreefd naar het bieden van kwalitatief goede zorg aan de aan ons toevertrouwde kinderen maar ook naar goed werkgeverschap voor allen die bij ons werken.
In eerste instantie een contract voor een jaar met uitzicht op een vaste baan.

Informatie

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Janneke Nieuwstad, HR medewerker (026 – 3523358 / Ma en Do), of met Mario Lamers, directeur/bestuurder (026 – 3523353).

We zien graag je motivatiebrief en CV uiterlijk 18 januari tegemoet op hr@spa-arnhem.nl

De sollicitatiegesprekken zijn gepland op maandag 28 januari.